-Kυριακή-

Κυριακή πρωί ξεκίνησε το ταξίδι μου για την πανέμορφη Βενετία, μια πόλη που έχει χαρακτηριστεί ως η πιο ρομαντική πόλη του κόσμου, ενώ ταυτόχρονα είναι μια πόλη που έχει εμπνεύσει πολλούς καλλιτέχνες για να δημιουργήσουν μερικά από τα πιο όμορφα αριστουργήματα στον κόσμο.

Ο βασικός σκοπός του ταξιδιού ήταν να φωτογραφηθούμε μαζί με τη χορευτική ομάδα (Ένωση Κρητών Νέας Σμύρνης) στη Βενετία και να χορέψουμε σε ένα Διεθνές Φεστιβάλ μεταφέροντας για μια ακόμα χρονιά τον κρητικό χορό σε μια ακόμα πόλη έξω από την Ελλάδα.

Φτάσαμε στη Βενετία το απόγευμα και κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο όπου γνωρίσαμε τις υπόλοιπες χορευτικές ομάδες (Κροατία, Βουλγαρία, Σερβία κλπ) και φάγαμε όλοι μαζί νόστιμες ιταλικές παραδοσιακές συνταγές. Το βράδυ βγήκαμε βόλτα στην πόλη και δοκιμάσαμε το βενετσιάνικο παγωτό (το ομολογώ ήταν πιο ωραίο και από της Ρώμης).

-Δευτέρα-

Η Δευτέρα ήταν η ημέρα της φωτογράφησης. Αυτό που έζησα εκείνη την ημέρα στη Βενετία νομίζω θα το θυμάμαι για όλη μου τη ζωή. Φορέσαμε τις φορεσιές μας στη μέση της πλατείας του San Marco με τους τουρίστες να μας κυνηγάνε από πίσω για φωτογραφίες και να μας κοιτάνε έκπληκτοι μην μπορώντας να συνηδειτοποιήσουν αυτό που έβλεπαν! Μόλις τελείωσε η φωτογράφηση στη San Marco και στα σοκάκια της Βενετίας (Ναι! τη γυρίσαμε όλη φορώντας την κριτική στολή και χορεύοντας σε κάθε γωνιά με τη μουσική υπόκρουση της λύρας και του λαούτου που μας συνόδευσαν και σε αυτό το ταξίδι) πήγαμε για φαγητό σε ένα παραδοσιακό ιταλικό εστιατόριο όπου έφαγα μια από τις πιο νόστιμες καρμπονάρες της ζωής μου.

Εκείνο το βράδυ χορέψαμε στο Φεστιβάλ και κυριολεκτικά έγινε χαμός! Πλήθος κόσμου μαζεύτηκε στο σημείο που πραγματοποιήθηκε το Φεστιβάλ, στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης, και όλοι μας καταχειροκρότησαν (εννοείται πως οι κρητικοί χοροί δεν συγκρίνονται με κανένα άλλο είδος παραδοσιακού χορού και σας το λέω εγώ που α) δεν είμαι από την Κρήτη  β) χορεύω από 6 χρονών όλους τους χορούς της Ελλάδας).

Μετά το τέλος του Φεστιβάλ πήγαμε για φαγητό και δοκιμάσαμε παραδοσιακή ιταλική πίτσα! Έχω φάει σε πολλά ιταλικά εστιατόρια στην Ελλάδα και σπάνια βρίσκω πίτσες που να μου αρέσουν. Εκείνη η πίτσα όμως ήταν φανταστική! Μετά ακολούθησε παγωτό και γέλια με τα υπόλοιπα παιδιά μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες καθώς η συγκεκριμένη βραδιά ήταν White Night (βραδιά φάρσεων) και έγινε….χαμός!

-Τρίτη-

Η Τρίτη ήταν η ελεύθερη μέρα που είχαμε στη Βενετία. Ήταν η ημέρα που κάναμε ”άπειρες” βόλτες, βγάλαμε αμέτρητες φωτογραφίες, ψωνίσαμε και ζήσαμε την πόλη ως…ντόπιοι (σε λίγο πιο χαλαρούς ρυθμούς από τους ”κλασικούς” βιαστικούς Ιταλούς).

Αρχικά κάναμε τη βόλτα μας με τη γόνδολα, φάγαμε παγωτό (το πιο ωραίο παγωτό που έχω φάει στη ζωή μου) και καταλήξαμε σε ένα όμορφο εστιατόριο μέσα στο κέντρο.Φάγαμε σε ένα μαγικό σημείο στο κέντρο της πόλης, σε έναν χώρο που έμοιαζε με πίσω αυλή και ήμασταν εντελώς μόνοι μας με θέα τα υπέροχα κτίρια με την πανέμορφη αρχιτεκτονική της Βενετίας.

Αμέσως μετά περπατήσαμε και πάλι στην πόλη, συνεχίσαμε τα ψώνια και καταλήξαμε στο San Marco για Aperol Spritz και προφιτερόλ! Eκεί ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία καθώς η πόλη είχε αδειάσει από τους τουρίστες και ήταν μαγική! Πίναμε κοκτέιλ, ακούγαμε ζωντανή κλασική μουσική και απολαμβάναμε τη θέα προς την εκκλησία του Αγίου Μάρκου.

-Τετάρτη-

Η Τετάρτη ήταν η ημέρα της επιστροφής. Κάναμε μερικά ακόμα ψώνια και σιγά σιγά επιστρέψαμε στην Αθήνα ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το επόμενο ταξίδι μας που από ό,τι κατάλαβα θα είναι ακόμα πιο μαγικό! #staytuned #ellastravels #danceroflife