H Lancôme σε μεταμορφώνει σε «κούκλα-άβαταρ» μέσα από τη σελίδα «Lancôme Greece» στο facebook

Διαθέσιμη πλέον στη σελίδα της Lancôme Greece στο Facebook από την 21η  Ιουλίου 2011, η εφαρμογή «Hypnôse Doll Eyes» επιτρέπει στις χρήστριες να δοκιμάζουν εικονικά το αποτέλεσμα της νέας μάσκαρας και τις αποχρώσεις της παλέτας σκιών ματιών «Hypnôse Doll Eyes», ως κούκλες «Doll Eyes». Η χρήστρια πρέπει απλώς να ανεβάσει μια φωτογραφία (είτε από τον υπολογιστή της είτε από ένα άλμπουμ στο Facebook) στην εφαρμογή, και να δώσει ορισμένες πληροφορίες για τον τόνο της επιδερμίδας, το χρώμα και το κούρεμα των μαλλιών, το χρώμα των ρούχων, τη διάθεση και τις αγαπημένες αποχρώσεις της. Το αποτέλεσμα είναι άμεσο, η χρήστρια βλέπει μια έκδοση «Doll» του εαυτού της, την οποία μπορεί να αναρτήσει στο Facebook και να μοιραστεί με τις φίλες της!

*Επισκεφθείτε: https://www.facebook.com/LancomeGreece


Με τη νέα Hypnôse Doll Eyes, η μάρκα με το τριαντάφυλλο επινοεί την πρώτη μάσκαρα για αποτέλεσμα «κουκλίστικων βλεφαρίδων», και δίνει στις γυναίκες την ευκαιρία να μεταμορφωθούν σε πραγματικές «Dolls». Αυτή η 100% ψηφιακή καμπάνια φέρει την υπογραφή της εταιρείας Made by Digitas. Η Lancôme και η εταιρεία Made by Digitas παρουσιάζουν την ολοκαίνουργια μάσκαρα της Lancôme «Hypnôse Doll Eyes» μέσα από μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα. Η καμπάνια ξεκινάει με ένα τρισδιάστατο φιλμ, το οποίο οδηγεί σε μια εντυπωσιακή εφαρμογή στο Facebook και στον ειδικά σχεδιασμένο δικτυακό τόπο www.hypnosedolleyes.com. Η καμπάνια προσφέρει στις γυναίκες μια μοναδική και εξατομικευμένη εμπειρία στο επίκεντρο της δημιουργικής φαντασίας της μάρκας, και δίνει σε κάθε γυναίκα τη δυνατότητα να μεταμορφωθεί σε «Doll» της Lancôme.

Τρεις νέες «Dolls», απολαυστικά παιχνιδιάρικες και σοφιστικέ, καλούν τις χρήστριες να τις ακολουθήσουν στα παιχνίδια τους, για να ανακαλύψουν τη νέα σειρά μάσκαρα και τις ιδιότητές της μέσα από τέσσερα εικονικά δωμάτια, κάθε ένα από τα οποία έχει ένα συγκεκριμένο θέμα: Προϊόντα, Λουκ μακιγιάζ, Εφαρμογές στο Facebook κ.ά. Αυτές οι γοητευτικές «Dolls» είναι τα άβαταρ των μουσών της Lancôme, Daria Werbowy, Elettra Wiedemann και Arlenis Sosa. Με αυτή την καμπάνια που βασίζεται στη φαντασία και τη θηλυκότητα, η Lancôme αποδεικνύει για άλλη μία φορά το πρωτοποριακό πνεύμα και τη δημιουργικότητά της.