H Meghan Markle πρόσεχε πολύ τη διατροφή της πριν ακόμα γνωρίσει τον Πρίγκιπα Harry. Ωστόσο από τη στιγμή που αποφάσισαν να παντρευτούν άρχισε να ακολουθεί ένα ακόμα πιο υγιεινό πρόγραμμα τόσο για να είναι άψογη την ημέρα του γάμου αλλά και για να μπορέσει να είναι όσο το δυνατόν πιο υγιής για να μείνει άμεσα έγκυος.

Δες τις διατροφικές συμβουλές που μοιράστηκε η ίδια σε μια συνέντευξή της!

Δες ΕΔΩ όλες τις εξελίξεις για τον γάμο της Meghan και του Harry!

  1. Προσπάθησε να ακολουθείς μια vegan διατροφή από Δευτέρα με Παρασκευή και ακολούθησε μια πιο χαλαρή διατροφή το Σαββατοκύριακο.
  2. Φρόντισε να έχεις πάντα στο ψυγείο σου υγιεινά σνακς, όπως χούμους, καρότα, πράσινους χυμούς, γάλα αμυγδάλου και πουτίνγκα από chia seed.
  3. Όταν δεν είσαι στο σπίτι προτίμησε να φας για πρωινό αυγά ομελέτα μέσα σε τοστ με αβοκάντο.
  4. Αγαπημένο γεύμα της Meghan είναι μια σαλάτα Nicoise, ένα ποτήρι ροζέ κρασί, κατσικίσιο τυρί και μια μπαγκέτα. Για πρωινό προυιμάει ένα shake με βανίλια και blueberries. Ενώ για βραδινό προτιμάει μακαρονάδα με θαλασσινά.

Δες ΕΔΩ όλες τις εξελίξεις για τον γάμο της Meghan και του Harry!

Δες ΕΔΩ όλες τις εξελίξεις για τον γάμο της Meghan και του Harry!