Κι όμως τα έχω καταφέρει. Νομίζω ήταν αρκετά δύσκολο… να καταφέρω να χάσω τα 18 κιλά της εγκυμοσύνης μου σε 7 μόλις μήνες.

Με έναν μεταβολισμό που είχε πάρει την κάτω βόλτα λόγω εγκυμοσύνης (it’s a thing) και την αυτοπεποίθησή μου ενόψει καλοκαιριού να βρίσκεται όλο και πιο χαμηλά δεν το έβαλα κάτω. Κιλά είναι, έλεγα, θα χαθούν. Και δεν μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα.

Ο στόχος από την αρχή ήταν να χάσω όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης όσο πιο σύντομα γινόταν με τον πιο δυνατό υγιεινό τρόπο και όταν μπαίνει ένας στόχος καλό είναι να γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιτευχθεί.

Τι έκανα;

Έβαλα τον στόχο, έγραψα σε ένα ημερολόγιο τι έπρεπε να κάνω για να τον πετύχω (διατροφή κυρίως και άσκηση) και ξεκίνησα. Το μόνο θέμα ήταν ότι σε ό,τι αφορά την άσκηση δεν υπήρχε καθόλου χρόνος. Είχα και ένα νεογέννητο μωρό που χρειαζόταν την πλήρη προσοχή μου. Όχι πώς τώρα που είναι 7 μηνών χρειάζεται λιγότερη προσοχή. Αυτό που συνηδειτοποίησα ως νέα μαμά είναι πως πρέπει να βρίσκουμε νέους τρόπους για να χωράμε και τη δική μας ζωή μέσα σε όλο αυτό, να έχουμε έστω λίγο πολύ σημαντικό χρόνο με τον εαυτό μας.

Αυτό που πιστεύω εδώ και πολλά χρόνια, τουλάχιστον από το 2006 που διάβασα για πρώτη φορά “Το Μυστικό”, είναι πως για να πετύχεις έναν στόχο πρέπει απλά να το πιστέψεις, πρέπει μέσα στο μυαλό σου ο στόχος να έχει ήδη επιτευχθεί και αυτό είναι που έκανα και αυτή τη φορά. Πίστεψα στον στόχο μου και πραγματοποιήθηκε.

Άσκηση

Θα ξεκινήσω από το δύσκολο κομμάτι. Ήταν πραγματικά ακατόρθωτο μιας και επέστρεψα και στη δουλειά στους 3 μήνες να βρω το χρόνο και την ενέργεια πάνω απ’όλα να γυμναστώ. Παρόλα αυτά αποφάσισα να αφιερώσω 30 λεπτά την ημέρα για να κάνω έναν συνδυασμό cross training και kick boxing (ο άντρας μου είναι δάσκαλος kick boxing) όσο κουρασμένη κι αν ήμουν. Γυρνούσα στο σπίτι από τη δουλειά στις 19:30, έπαιζα με το μωρό μέχρι αυτό να κοιμηθεί και μετά, εκεί γύρω στις 21:00 ξεκινούσα το πρόγραμμά μου (θα σου μιλήσω αναλυτικά γι’αυτό σε επόμενο άρθρο και θα σου δείξω και τις top ασκήσεις που μου έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα γρήγορα).

Διατροφή

Σταμάτησα να θηλάζω στους 2 μήνες και έτσι δεν χρειαζόταν να προσέχω τη διατροφή μου για το μωρό. Έπρεπε να την προσέχω μόνο για μένα. Αυτό μου αφαίρεσε ένα βάρος. Η αλήθεια είναι λίγο ωμή σε ό,τι αφορά τη διατροφή. Έκοψα τα τηγανιτά, τις σάλτσες, τις επεξεργασμένες τροφές, τα γλυκά και τα αναψυκτικά για αρκετό καιρό. Η μοναδική μου ατασθαλεία γινόταν μια φορά την εβδομάδα, κάθε Σάββατο βράδυ που πήγαινα για φαγητό έξω με τον Αλέξανδρο. Είμαι της άποψης γενικά πως για να είναι κανείς άγιος διατροφικά πρέπει να κάνει που και που καμιά αμαρτία. Και την έκανα! Και τα κατάφερα. Και πιστεύω πως και με δύο αμαρτίες θα τα κατάφερνα. Σε επόμενο άρθρο θα σου μιλήσω πιο αναλυτικά για τη διατροφή μου και θα σου δώσω και το διατροφικό πρόγραμμα που σίγουρα θα φέρει και σε σένα τα επιθυμητά αποτελέσματα. Και φυσικά θα σου δώσω και τις πιο απλές και γρήγορες συνταγές μιας και ως μαμά ο χρόνος που έχεις ακόμα και για το μαγείρεμα είναι μηδενικός.

Μην απογοητεύεσαι, λοιπόν. Πάρ’το απόφαση, βάλε τον στόχο σου και όλα τα άλλα θα ακολουθήσουν. Και άλλωστε είμαι και εγώ εδώ να σε βοηθήσω να τα καταφέρεις. Γιατί είμαι και εγώ μαμά και σε καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω την έλλειψη χρόνου που μπορεί να έχεις, καταλαβαίνω την ατελείωτη κούρασή σου και την έλλειψη ύπνου που κάνει τα μάτια σου να κλείνουν όλη μέρα (το ζω ακόμα). Αλλά το παν είναι να θέλεις να γίνεις και πάλι η θεά που ήσουν (ή και καλύτερη) γιατί μπορείς και γιατί το θέλεις. Και θα το κάνεις για σένα, για να είσαι εσύ πρώτα από όλα υγιής για σένα και για το παιδί σου και μετά για να αρέσεις και στον άντρα σου. Και γιατί θέλεις αυτό το καλοκαίρι μετά από τόσους μήνες που δεν σου έδινε κανείς σημασία γιατί ήσουν έγκυος και τροφαντούλα να περπατάς στο δρόμο και να ακούς και ένα “γεια σου τσολιά μου”!!

Δείτε περισσότερα στο blog της Fitness Blogger, Emily Vagia, ΕΔΩ!